Известие

Collapse
No announcement yet.

Твърд съединител на 146 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Твърд съединител на 146 JTD

    Момчета, нормално ли е да е твърд съединителят (да се натиска с по-голямо усилие) сравнен с кола, на която със сигурност няма никакви хидравлики, каквато е деу ланос например(аз напоследък предимно такава карам)? Аз свикнах вече с твърдостта, ама все пак да питам и ако трабва да видим какво трябва да се прави.

    Благодаря предварително!
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

  • #2
    не триябва да е така а е лесен за натискане а не го сравниявай с ланоса вероятно е жилото

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от toni esprit
      не триябва да е така а е лесен за натискане а не го сравниявай с ланоса вероятно е жилото
      Колега, таз кола не е със жило а и твърдостта зависи от ламелите на притискателният диск, може би е някакво менте, или е поизносен. аз по принцип на 145-ца съм попадал на мек само на моя и на тази на Бобо, на Валъо например щте те прати на задната седалка

      Comment


      • #4
        Моят е същия като на Вальо май - почти ме праща на задната седалка. Сега като се замисля, предишният собственик бе една фина женичка, която си я е карала така без да се оплаква, та мисля да не си го слагам много на сърце
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от gigi
          Първоначално публикувано от toni esprit
          не триябва да е така а е лесен за натискане а не го сравниявай с ланоса вероятно е жилото
          Колега, таз кола не е със жило а и твърдостта зависи от ламелите на притискателният диск, може би е някакво менте, или е поизносен. аз по принцип на 145-ца съм попадал на мек само на моя и на тази на Бобо, на Валъо например щте те прати на задната седалка
          Моя също е твърд като на Вальо- я другите 145/146 да споделят как е.
          Иначе в Русе карах на Колегата Стелт 145 - 1.6 боксер и на боксера беше мек съединителя
          2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
          CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от BatVas
            Първоначално публикувано от gigi
            Първоначално публикувано от toni esprit
            не триябва да е така а е лесен за натискане а не го сравниявай с ланоса вероятно е жилото
            Колега, таз кола не е със жило а и твърдостта зависи от ламелите на притискателният диск, може би е някакво менте, или е поизносен. аз по принцип на 145-ца съм попадал на мек само на моя и на тази на Бобо, на Валъо например щте те прати на задната седалка
            Моя също е твърд като на Вальо- я другите 145/146 да споделят как е.
            Иначе в Русе карах на Колегата Стелт 145 - 1.6 боксер и на боксера беше мек съединителя
            Кво се учудваш бре Васе ако е нов естествено че ще е мек и моя е нов и е мек
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #7
              Е това значи ли, че трябва да се готвя психически за предстоящата смяна? Ако е така, за какви пари става дума
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от trustworthy
                Е това значи ли, че трябва да се готвя психически за предстоящата смяна? Ако е така, за какви пари става дума
                Не е задължително да е за смяна, когато е твърд
                Хубав комплект излиза към 300лв., работата отделно
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от trustworthy
                  Е това значи ли, че трябва да се готвя психически за предстоящата смяна? Ако е така, за какви пари става дума
                  е аз 28000 км се готвя
                  направо вече имам чувството че требе да заминава тоа съединител, да го сменям и да мирясвам )))
                  '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                  '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                  '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                  Comment


                  • #10
                    Е айде дано и аз като теб да тръпна в очакване за смяната още едни 50-100 хил км.
                    _______
                    146 JTD - ex
                    Renault Megane II 1.5 dci - ex

                    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                    Comment


                    • #11
                      На 146-та ми е много по-твърд от на 145-та. Даже на 146-та зимата не знам кво му стана- натискам съединителя и не щеше да се връща, долях му спирачна течност, щото светна лампата, ама пак заяждаше като е под 10градуса. Като се постопли и се оправи, ама продължава да е твърд. Не се вижда да тече отнякъде и го чакам да си покаже като е за смяна
                      Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                      Comment


                      • #12
                        Колега провери си помпата на съединителе. Ако е сдала багажа става така. Педала е твърд и отделя на ламарината. не е голяма болка може да се оправи за 100-стотина лева. помпата е около 50лева. А иначе може и така да си караш, но ще има заякване на левачката
                        Alfa Romeo 146/1.4 TS

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Евгени Генчев
                          Колега провери си помпата на съединителе. Ако е сдала багажа става така. Педала е твърд и отделя на ламарината. не е голяма болка може да се оправи за 100-стотина лева. помпата е около 50лева. А иначе може и така да си караш, но ще има заякване на левачката
                          А пък според мен ремонта е не повече то 30лв Сваляне на помпата макс 20лв, комплект гумички 5лв, или вариянт с нова помпа която зависи от къде се купува но е м/у 20 и 40лв
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #14
                            Abe педалът си е твърд, но не отделя до ламарината, а по-горе, нормално. Левачката ми е добре засега, да чукам на дърво, пък и свикнах с твърдостта и не ми прави впечатление
                            Иначе скоростите си влизат без проблем
                            _______
                            146 JTD - ex
                            Renault Megane II 1.5 dci - ex

                            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от trustworthy
                              Abe педалът си е твърд, но не отделя до ламарината, а по-горе, нормално. Левачката ми е добре засега, да чукам на дърво, пък и свикнах с твърдостта и не ми прави впечатление
                              Иначе скоростите си влизат без проблем
                              Няма да се плашиш и моя си е така от както я взех - вече 17 хил.км - не отделя на ламарината - отделя нормално , не боксува и скоростите си влизат нормално
                              2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                              CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                              Comment

                              Working...
                              X